perjantai 7. elokuuta 2009

Väliraportti

Tässä on taas menny monta päivää etten ole mitään maininnut täällä. Noh kerrataampa hieman:

Olen saanut pyörän hiottua ja tänään vetäisin (toivottavasti) viimeisen kerroksen maalia, väriä en paljasta :) Lisäksi takakiekon olen purkanut ja hommannut uudet pinnat sekä uuden takanavan vanhasta mummopyörästä. Takanavan merkkiäkään en vielä paljasta, löysin ihan sattumalta sen.

Ostoslistaa olen karsinut. Pakollisia ostoksia ovat ketju, gripit, heijastimet. Vähemmän pakollisia on satulaputki ja uusi satula. Nykyisetkin menettelee, satula on tosin hieman revennyt ja putken sisälle olen joskus laittanu vahviketta. Nyt n.25 cm pitkä putki painaa varmaan kilon.

Olen tässä hieman ajellut. Semmosia n. 40km lenkkejä olen ajellut hiljalleen. Tämä on vaan niin tylsää seutua että ei täällä kiinnosta kovinkaan paljoa ajella. Tosin tuo kaupunki on ihan mielenkiintoinen arki-iltana siinä 19 aikaan kun kaupat ovat kiinni. Joka paikassa on niin hiljaista.

Tänään pesin ja säädin Meridaa. Huomenna asennan siihen kevyen tarakan jotta lenkeillä kulkee vähän tavaraa mukana, lähinnä takki. Mutta huomenaamuna täytyy herätä kuudelta jatkamaan työtä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti