torstai 3. helmikuuta 2011

Leveämpi väylä

Eilen kirjoitin kuinka pojat tukkivat suksillaan kapean sillan. Ja samasta sillasta olen avautunu monta kertaa aiemminkin, ainakin siltä tuntuu. Tai sitten olen vain kuvitellut avautuvani. Anyway, tänää osui tielleni vihreä, n. 6 tonnia painava, silmää iskevä enkeli. Elikkäs tarkoitan tuolla vihreää John Deere -traktoria jossa vilkku majakka. Se ajoi hitaasti edelläni lanaten lunta mukanaan. Kun ohitin traktorin, ihmettelin mihin se kaikki lumi on lingottu sillä etulingolla. Huomasin tiessä kuorma-auton jäljet ja tästä päättelin että se linkosi lumen suoraan kuormuriin joka kiikutti sen pois. Mahtavaa!! Viikonloppuna mulla on näillä näkymin aikaa, joten taidan käydä hiihtämässä, tai ehkä jopa vähä polkemassa Nopsalla pitkin kyliä. Ensin siihen täytyy vaihtaa takakumiin sisuri.

Mua kiinnostaisi uusi pyörä jokapäiväseen ajoon. Runkoa olen katsellut ja saksassa olisi mielenkiintoinen Radon. BMC olis leuhka jo pelkästään automaailmaan viittaavalla nimellään, mutta myös ulkonäöllään. Mallistosta löysin mielenkiintoisen pyörän mutta en pelkkää runkoa. Pyörä oli BMC alpenchallenge 02 muistaakseni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti