perjantai 4. tammikuuta 2013

Intti osa 11: se klassinen: TJ0!

Nolla napsahti!
TJ0!
Aamuja!
Reserviin!

Ja mitä näitä nyt onkaan, mä oon nyt KOTONA. Aamun herätys oli hyvä, mut sit aamupalan jälkeen tunnelma lasahti, kun yliluutnantti ilmoitti, että eilen tapahtui pahoinpitely, jossa oli osallisena joku räjähdejoukkueesta. Koko päivä jännättiin miten tässä nyt käy, mut onneksi uhrilla ei ollut mitään vaatimuksia. Mies oli kuuleman mukaan saanu vaa osumaa kädestä ja nokasta alko vuotaa verta.

Päivä on ollut varsin leppoisa, suurin osa alotti heti pois päästyään, mm meidän johtajat oli lähi-nesteellä vetämässä kaljaa ulkona heti poispäästyään. Mun tykänä tuli käymää pari inttikaveria, joiden kaa rupateltiin kaikennäköistä ja kuunneltiin musiikkia. Sit jäbät lähti ja jäin odottelee iltaa. Päivän suunnitelmissa olis illallistaminen tyttöystävän kaa ja armotonta bilettämistä inttikavereiden kaa.

Intisä jäi tosi hyvät fiilikset loppupeleissä. En mä koennu mitään hajottavaksi enkä hajonu kertaakaan. Kiva kun sai uusia kavereita täältä ja hyviä muistoja ja fiiliksiä. Olen iloinen, olen onnellinen. RK vm 1989 nro 637561 jäi sinne varastoon, mä meen kotiin.

Kiitän, kuitan, kumarran ja fiilistelen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti